Nederlands klantenservice

Geen ellenlange wachtrijen en gewoon in het Nederlands uw vraag stellen? Dat kan bij Triptime. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en monitoren regelmatig hoe wij ons kunnen verbeteren.

Nederlandstalig klantenservice

Bij ons krijg je altijd een medewerker aan de lijn die volwaardig Nederlands spreekt. Want dat is wel zo prettig als je een vraag of een probleem hebt. Het liefst bespreek je je vraag of probleem uiteraard in het Nederlands. Hierdoor spreken al onze callcentermedewerkers Nederlands. Je hoeft nooit bang te zijn dat je het gesprek in het Engels of een andere taal dan Nederlands moet voeren.


Wachtrij

De gemiddelde wachttijd is 1 minuut voordat je door een Nederlands sprekende medewerker word geholpen . Dit geeft je als klant een goed gevoel. Want dat ellenlange wachten bij veel bedrijven word je niet bepaald blij van. Uiteraard kan het soms door extreme drukte voorkomen dat je net even iets langer moet wachten. Wij proberen in een dergelijk geval altijd de wachttijd te beperken tot een minimum.