Tijdens het online inchecken voor de Onur Air vlucht kan je jouw eigen stoel uitkiezen. Wil je bij het raam zitten of juist in het gangpad? Wil je voor in het vliegtuig of achterin zitten? De keuze ligt bij jou. Denk er wel aan hoe eerder je online incheckt, hoe meer keuze je hebt uit beschikbare stoelen.
Voor iedere Onur Air vlucht is het mogelijk
vooraf een stoelreservering** te maken. Dit kan vanaf 24 uur tot 3 uur voor
vertrek.
Bij Onur Air heb je keuze uit een normale
stoel, een stoel voor in het vliegtuig of een stoel met extra beenruimte. Niet
alle stoelen zijn altijd beschikbaar bij de stoel reserveringen van Onur Air.
Een stoel met extra beenruimte zit bij de
nooduitgang. Let op, vaak kan bij deze stoel de rugleuning niet naar achteren.
Wat ook belangrijk is, heb je mobiliteitsbeperking, dan mag je niet zitten op
een stoel met extra beenruimte bij de nooduitgang.
Wanneer je een stoel voor in het vliegtuig
hebt, verlaat je na het landen als een van de eerste het vliegtuig.
Een stoel aan het raam geeft je uitzicht naar
buiten. Een stoel aan het gangpad is handig als je de benen even wilt strekken.
En je kan makkelijk naar het toilet.
Indien er vooraf géén stoel is gereserveerd, krijg
je automatisch een stoel toegewezen. Op de luchthaven kan dit niet meer
gewijzigd worden. Het cabine personeel heeft altijd het recht om je op een andere
stoel te zetten, wanneer zij daar een gegronde reden voor hebben.
Voor een stoel reservering berekenen de meeste
luchtvaartmaatschappijen kosten. Deze kosten variëren per persoon per enkele
reis, per stoelkeuze, bestemming en per luchtvaartmaatschappij.**
Voor sommige stoelen moet je een extra pakket
erbij kopen, waarmee je dan bijvoorbeeld de stoel met extra beenruimte mag
reserveren. De pakketten worden aangeboden bij het boeken van je vlucht,
waarbij ook de prijzen zijn genoemd. Je kan kiezen tussen
-
Plain pakket: 20 kilo gratis
bagage
-
Standaard pakket: 25 kilo gratis
bagage
-
Premium Flex pakket: 30 kilo
gratis bagage + keuze uit alle vliegtuig stoelen.
De laatstgenoemde is de meest uitgebreide, waarbij je toegang hebt tot alles stoelen. Met de pakketten krijg je bij sommige vluchten ook korting op maaltijden bijvoorbeeld. Dit wordt tevens aangegeven bij het boeken van je ticket.
Mocht je hier vragen over hebben, neem contact
op met Triptime. Wij leggen alles aan je uit over de vliegen met Onur Air.
Het is heel eenvoudig om je stoel te
reserveren. Je regelt dit namelijk al bij het boeken van de tickets.
Op onze reserveringspagina waar je de passagiersgegevens invult kan je per passagier je stoelkeuze aangeven. Of later door contact op te nemen met ons callcenter via het nummer +31(0)900 1984.
Het inchecksysteem berekent automatisch de prijs afhankelijk van de bestemming en of het een directe vlucht of een overstapvlucht is.
Let op, de rugleuning van de stoelen op de laatste rij en voor de nooduitgang kunnen niet naar achteren gezet worden.
Op de luchthaven kan je bij de check-in balie
geen stoel reserveren, je krijgt vervolgens automatisch een stoel toegewezen.
Een baby tot twee jaar heeft op de heen- en terugvlucht geen eigen stoel bij Onur Air. Tijdens beide vluchten moet de baby bij één van de ouders op schoot. Wordt jouw baby tijdens de vakantie, met een maximale verblijfsduur van twee weken, 2 jaar oud dan beschouwt Onur Air het kind nog steeds als een baby.
Op de terugvlucht heeft de baby dus geen eigen
stoel en worden ook geen extra kosten berekend. Wanneer je toch graag een eigen
stoel voor jouw baby wenst, is het mogelijk dit tijdens de reservering aan te
geven. Hier betaal je wel extra kosten voor. Tijdens het opstijgen en ook het
landen moet je de baby op schoot nemen.
Ben je op zoek naar goedkope vliegtickets naar Turkije, kies voor Triptime. Wij bieden jou de laagste prijsgarantie. Wij werken samen met alle grote luchtvaartmaatschappijen, waaronder ook Onur Air.
Triptime zorgt dat je veilig
op je reisbestemming aankomt. Je vakantie boek je bij jouw betrouwbare
reisorganisatie. Boek nu de reis van je leven!
*De genoemde prijzen kunnen door de luchtvaartmaatschappij tussentijds en periodiek (winter/zomer) worden gewijzigd.
Daarnaast kan er per bestemming een afwijkend tarief van toepassing zijn.
Aan de genoemde prijzen kunnen geen rechten worden ontleend.
**Online inchecken, bagage inchecken, maaltijd reserveren en stoel reserveren is niet op alle vluchten mogelijk of er zijn afwijkende voorwaarden en tarieven van toepassing.
Dit kan verschillende redenen hebben.
-Het kan een chartervlucht zijn.
-Het type toestel is nog niet bekend.
-Het vluchtschema zal hoogstwaarschijnlijk gewijzigd worden.
Triptime - All Rights Reserved © 2009 - 2024